My Story
Disclaimer

Assalamualaikum and Hye Stalker!Just Call Me Aznie.Write whatever I want,whatever I feel.Just don`t ask me why.Do follow and leave your footprint on my Tagboard :)


Entries About Linkies Lover

Tagboard


Credits

Template/Header: Beautiful Monster
Basecodes 1: Ainabillah Shafie
Basecodes 2: Nurul AtiQah
Others:   

Krik...krik...


Assalamualaikum dan Selamat pagi saya ucapkan kepada tuan2 dan puan2 sekalian.Ecehhh..Hahaha.Pagi2 lagi mood karangan aku dah datang.Ni nak cite ni,pagi semalam en aku gi melawat mak saudara aku sakit kt hospital.Budak2 en tak boleh masuk,Tak pasal2 aku yg kene jaga diorang kt luar.Aku dpt masuk sekali dua je.Spoil doh budak2 ni.Dah la dok sana dari pagi sampai petang.Bosan gila nk mati kau tahu .Takdelah sampai centu.Aku saje je nk lelebih :3 Then turun pegi makan ape sume.Ada pesakit tu enn sumpah hensem gila doo walaupun dia tengah koma.Hahaha.Lolme -_- Doktor2 laki kt sana pon boleh tahan gak.Chopp..Asal gatal sangat aku ni? Hmm..Bla3 then pukul 4 centu ayah aku keluar kata Makngah dh meninggal.Aku relax je.Aku pon tak faham.Cite korea yg takde kene mengena ngan aku pon aku nangis.Ni mak saudara sendiri meninggal aku tak nangis pon.Pastu aku ikut ayah aku balik ambik along and abang alif.Masa dlm perjalanan nk gi kete tu,Ada mamat hensem ni bwk motor,Aku saje je pandang tetiba dia pandang balik then senyumWahhh..cair gilaxxx...Pon boleh Aznie.Dah ambik diorang, tukar baju jap.pastu gerak gi masjid nk mandi, kafan and sembahyangkan.Malam tu baru dikebumikan.Masa diaorang masukkan jenazah tu aku betul2 dok depan2.Hahaha.Kau tahu tak dari pagi sampai malam semua tak makan.Makan pon sekali je masa kt hospital tu.Malam tu semua gi keluar makan.Yeayy..Then balik.Sumpah penat weyhhh..

P/s : Sorry k kalau gedik ke,entry bosan ke, sorry sangat2 okay...